Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individual learning styles and university students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000136" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000136 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Individual learning styles and university students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces approaches to implementing the learning style theory in the field of eLearning in engineering education. The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner?s intelligence, prior knowledge, level of motivation, stress, self-confidence, and learner?s cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The reason is it offers a wide range of activities which can be usedby any learning style learner and any teaching style instructor. The possibility of individualization of the educational process from both students´ and teachers´ point of view is the greatest advantage.

  • Název v anglickém jazyce

    Individual learning styles and university students

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces approaches to implementing the learning style theory in the field of eLearning in engineering education. The effectiveness of the educational process is given by such factors as learner?s intelligence, prior knowledge, level of motivation, stress, self-confidence, and learner?s cognitive and learning style. The process of instruction supported by ICT is considered suitable and beneficial for learners of all styles. The reason is it offers a wide range of activities which can be usedby any learning style learner and any teaching style instructor. The possibility of individualization of the educational process from both students´ and teachers´ point of view is the greatest advantage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDUCON 2012 : collaborative learning and new pedagogic approaches in engineering education

  • ISBN

    978-1-4673-1455-8

  • ISSN

    2165-9559

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    128-133

  • Název nakladatele

    Mohammed V University

  • Místo vydání

    Souissi

  • Místo konání akce

    Souissi

  • Datum konání akce

    17. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku