Analýza morfologické a syntaktické složky u dětí předškolního věku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055086" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055086 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza morfologické a syntaktické složky u dětí předškolního věku
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na analýzu komunikační schopnosti dětí předškolního věku. Dominantním cílem výzkumu byla analýza gramatické a syntaktické složky u dětí, u nichž byla diagnostikována narušená komunikační schopnost. Analýza uvedených oblastí pak byla provedena také u skupiny kontrolní, tedy u dětí intaktních.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Morphological and Syntactic Levels of the Speech in Pre-school Children
Popis výsledku anglicky
The chapter presents resultsof research that analysed the communication ability of pre-school children. The aim was to analyse the grammatical and syntactic speech levels of children with impaired communication ability. The analysis of both levels was also implemented in the control group of children without the impairments.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages.
ISBN
978-80-210-5708-1
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
241-251
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—