Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úroveň přírodovědných znalostí studentů 1. ročníku oboru Učitelství pro I. stupeň

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055125" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055125 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úroveň přírodovědných znalostí studentů 1. ročníku oboru Učitelství pro I. stupeň

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci vzdělávání hovoříme vedle matematické či čtenářské gramotnosti také o gramotnosti přírodovědné. Výzkumy PISA v České republice ukázaly pokles přírodovědné gramotnosti českých žáků. Na katedře chemie jsme pomocí dotazníkového šetření zkoumali pročtomu tak je a jak tento výsledek změnit? To je tedy otázka nejen pro učitele přírodovědných předmětů na ZŠ, ale i pro učitele přírodovědných oborů na pedagogických a přírodovědeckých fakultách.

  • Název v anglickém jazyce

    THE LEVEL OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE OF 1ST YEAR STUDENTS STUDYING PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING PROGRAMME FOR PRIMARY

  • Popis výsledku anglicky

    Within the education we can talk about mathematic literacy or reading literacy and also about scientific literacy. In Czech Republic, the researches PISA has proved the decline of scientific literacy by Czech pupils. Why has this happened and how can wechange it? That is the question not only for teachers of scientific subjects at secondary schools but also for teachers of scientific subjects at faculties of education and science.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    BIOLOGIE, CHEMIE, ZEMĚPIS Časopis pro výuku na základních a středních školách

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Ročník 20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    361-366

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus