Úroveň přírodovědných znalostí studentů 1. ročníku oboru Učitelství pro I. stupeň
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055125" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055125 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úroveň přírodovědných znalostí studentů 1. ročníku oboru Učitelství pro I. stupeň
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci vzdělávání hovoříme vedle matematické či čtenářské gramotnosti také o gramotnosti přírodovědné. Výzkumy PISA v České republice ukázaly pokles přírodovědné gramotnosti českých žáků. Na katedře chemie jsme pomocí dotazníkového šetření zkoumali pročtomu tak je a jak tento výsledek změnit? To je tedy otázka nejen pro učitele přírodovědných předmětů na ZŠ, ale i pro učitele přírodovědných oborů na pedagogických a přírodovědeckých fakultách.
Název v anglickém jazyce
THE LEVEL OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE OF 1ST YEAR STUDENTS STUDYING PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING PROGRAMME FOR PRIMARY
Popis výsledku anglicky
Within the education we can talk about mathematic literacy or reading literacy and also about scientific literacy. In Czech Republic, the researches PISA has proved the decline of scientific literacy by Czech pupils. Why has this happened and how can wechange it? That is the question not only for teachers of scientific subjects at secondary schools but also for teachers of scientific subjects at faculties of education and science.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
BIOLOGIE, CHEMIE, ZEMĚPIS Časopis pro výuku na základních a středních školách
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
Ročník 20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
361-366
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—