Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055153" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055153 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukace žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Uváděná kapitola se zaměřuje na analýzu podmínek inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Jedná se o analýzu prováděnou v rámci dlouhodobého, komplexnějšího a rozsáhlejšího výzkumného šetření probíhajícího již od druhé poloviny roku 2009. V jeho rámci byly také sestaveny případové studie žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Zpracované případové studie se podrobněji zaměřují na jednotlivé prvky edukace těchto žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Education for pupils with impaired communication ability in inclusive enviroment of elementary school.

  • Popis výsledku anglicky

    Featured chapter focuses on the analysis of the conditions for inclusive education for pupils with impaired communication ability. This is an analysis by the long-term, comprehensive and extensive research investigation ongoing since the second half of 2009. Within this framework, were also compiled three case studies of students with impaired communication ability, who attend to regular primary school. Individual case studies focus in detail on elements of the education of these pupils.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.

  • ISBN

    978-80-210-5731-9

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    147-156

  • Počet stran knihy

    386

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly