Zpívají středoškoláci?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055241" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055241 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zpívají středoškoláci?
Popis výsledku v původním jazyce
Studie mapuje na základě interpretace vybraných výsledků Výzkumu využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách reálnou situaci fungování pěvecké výchovy na gymnáziích a srovnává jí s obsahem Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia.
Název v anglickém jazyce
Do the Secondary School Students Sing?
Popis výsledku anglicky
The study is mapping the real situation in singing education at grammar schools in the Czech Republic based on interpretation of selected results of the Research into Multimedia Technology Using in Music Education at Secondary Schools and comparing it with the content of the Framework Education Programme for Secondary General Education (Grammar Schools).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
30-35
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—