Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055462" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Proces inkluze ve vzdělávání je ovlivňován četnými faktory, z nichž nás zajímá role učitele a jeho znalosti v tomto procesu. Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání Pedagogické fakulty MU provedl výzkumné šetření, jehož cílem bylo zjistit postoje a znalosti osob, u kterých je předpoklad, že by měly ve své profesi být jednou z determinant inkluzivního procesu. V textu se zabýváme výsledky té části výzkumu, která se zabývá rozborem znalostí z oblasti speciální pedagogiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Future Teacher?s Knowledge of Special Education as a Precondition for Successful Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    The process of inclusion is influenced by many factors one of them being the role of the teacher and his/her knowledge of this process. The Institute for Research in Inclusive Education of the Faculty of Education of Masaryk University conducted a studyfocusing on attitudes and knowledge of students ? future teachers and other professionals working with people with disabilities. The following text deals with the analysis of knowledge acquired by the above mentioned students in special education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.

  • ISBN

    978-80-210-5731-9

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    331-342

  • Počet stran knihy

    386

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly