Efektivnost výuky praktických činností v chemii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055473" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055473 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivnost výuky praktických činností v chemii
Popis výsledku v původním jazyce
Význam praktických činností žáků ve výuce chemie je všeobecně uznáván. Jsou však uváděny výsledky výzkumů, že některé praktické činnosti mají nízkou efektivnost. Naše výzkumná studie prezentuje model procesu tvorby a evaluace praktických činností vycházející z evropského projektu Improving Labwork in Science Education. Náš výzkum je založen na výzkumné metodě konstrukční výzkum a hlavním výzkumným výstupem je model popisující efektivnost praktických činností, který byl ověřen v praxi.
Název v anglickém jazyce
Effectiveness of Teaching Practical Work in Chemistry
Popis výsledku anglicky
The importance of teaching practical work of students in chemistry is widely recognized. Results of research report that some practical activities have low effectiveness. Our research study presents a model of development and evaluation of practical activities based on the European project Improving Labwork in Science Education. The research method used in our research is design-based research and the main research outcome is the model describing the effectiveness of practical work, which has been verified in practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie - chemie - zeměpis, časopis pro výuku na základních a středních školách
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
Ročník 20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
208-212
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—