Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Receptivní řečové dovednosti a strategie učení ? kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055554" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055554 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Receptivní řečové dovednosti a strategie učení ? kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje tvorbu kategoriálních systémů pro hodnocení strategií učení ve spojitosti s receptivními řečovými dovednostmi v učebnicích němčiny pro druhý cizí jazyk, či pro počáteční výuku němčiny na druhém stupni základní školy. V pojetí němčiny jako druhého cizího jazyka vycházíme z konceptu mnohojazyčnosti. Dále představujeme základní soubor a výzkumný vzorek učebnic pro náš výzkum a přinášíme výsledky první fáze ověřování kategoriálních systémů.

  • Název v anglickém jazyce

    Receptive Language Skills and Learning Strategies ? Systems of Categories for the Evaluation of German Language Textbooks

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the development of systems of categories for evaluation of learning strategies in textbooks for German as a second foreign language and in textbooks for beginners learning German at the lower secondary school. The investigation focuses mainly on receptive language skills. The author explains the term German as a second foreign language within the concept of multilingualism; she introduces the main sample and the research sample of textbooks selected for her research and presents results of the first validation of the systems of categories.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. a kol. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků

  • ISBN

    978-80-210-5718-0

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    115-128

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly