Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie učení se angličtině u žáků mladšího školního věku.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055583" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie učení se angličtině u žáků mladšího školního věku.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je předložit výsledky výzkumu získané při rozhovorech s žáky výběrového souboru pro kvalitativní část výzkumu strategií učení u žáků, kteří dokončili primární stupeň vzdělávání. Rozhovory byly transkribovány, analyzovány a takto získaná data byla seskupena do kategorií pomocí induktivní analýzy. V závěru jsou strategie učení, které byly identifikovány v polostrukturovaných rozhovorech, interpretovány podle taxonomie strategií učení R. Oxfordové.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Strategies Employed by Young Learners:Qualitative Part of the Research

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the contribution is to introduce the results of the analysis of the data gathered from the interviews with pupils of the purposive sample of the qualitative part of the research in learning strategies who completed primary education. The interviews were transcribed, analyzed and categorized using the inductive analysis. In the conclusion the learning strategies identified in semi-structured interviews were interpreted according to R. Oxford?s taxonomy of learning strategies.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků.

  • ISBN

    978-80-210-5718-0

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    35-59

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly