Kvalita výuky cizích jazyků ? vývoj a pilotáž pozorovacího nástroje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055814" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055814 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/zlatnicek.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/zlatnicek.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-88" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-88</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita výuky cizích jazyků ? vývoj a pilotáž pozorovacího nástroje
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje autorův výzkum v oblasti kvality výuky cizího jazyka v rámci disertační práce. Ta se zabývá výzkumem kvality výuky z hlediska (a) motivování; (b) klimatu podporujícího učení; (c) práce s časem; (d) orientace na cíle; (e) učitelova projevu. V rámci článku jsou představeny cíle výzkumu, přístupy výzkumu, pozorovací nástroj kvality výuky, který bude využit při výzkumu v autorově disertační práci a dosavadní výsledky pilotáže.
Název v anglickém jazyce
Teaching quality of foreign language ? development and pilot study of observation instrument
Popis výsledku anglicky
This paper deals with a research in area of teaching quality of foreign language within framework of dissertation thesis, which is focused on research of teaching quality from viewpoint: (a) motivation; (b) a supportive classroom climate; (c) use of learning time; (d) goal orientation; (e) teacher's speech. In frame of this paper are the aim of research, accesses of research, observation instrument for teaching quality and first results of pilot study introduced.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
257-262
Název nakladatele
Masarykova Universita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—