Methods of an Interpretation shown on a story Das Haus an der Periferie by Michael Ende
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055823" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055823 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Verfahren der Texterschließung und Interpretation gezeigt an der Geschichte von Michael Ende Das Haus an der Periferie
Popis výsledku v původním jazyce
Der Artikel veranschaulicht anhand der Geschichte von Michael Ende Das Haus an der Peripherie einige Konzepte zum sowohl rezeptionsorientierten als auch handlungs- und produktionsorientierten Literaturunterricht. Die vorgeschlagene Optimalisierung von Unterrichtsmethoden stützt sich auf weitgehende Erforschung von Innovationstendenzen im Bereich des deutschen Literaturunterrichts.
Název v anglickém jazyce
Methods of an Interpretation shown on a story Das Haus an der Periferie by Michael Ende
Popis výsledku anglicky
This article would like to present a project-oriented, hands-on learning literature class and examines the general procedures and possibilities related to this approach. The suggested optimization of teaching methods is based on an intensive research ofinnovations in the teaching of literature in Germany.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache
ISSN
1803-4411
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
137
Strana od-do
91-102
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—