Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teachers Approach to Gifted Pupils

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056834" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056834 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teachers Approach to Gifted Pupils

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter contains information to the topic of the research plan of Faculty of Education Masaryk University Brno MSM0021622443 Special needs pupils in the context of the framework of the training programme-component of the work with the bright students. Text builds on the research findings published in the period 2005-2010 and interprets the findings of public opinion research surveys. Our goal was to find out how primary and secondary schools teachers in the Czech Republic are working and what methods are applied in work with the bright students.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers Approach to Gifted Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter contains information to the topic of the research plan of Faculty of Education Masaryk University Brno MSM0021622443 Special needs pupils in the context of the framework of the training programme-component of the work with the bright students. Text builds on the research findings published in the period 2005-2010 and interprets the findings of public opinion research surveys. Our goal was to find out how primary and secondary schools teachers in the Czech Republic are working and what methods are applied in work with the bright students.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Talented Learner

  • ISBN

    978-80-210-5701-2

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    7-35

  • Počet stran knihy

    210

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly