Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059468" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059468 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je výsledkem řešení výzkumného záměru PdF MU v Brně, MSM0021622443 a zabývá se problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků v současné české. Uvádí zjištění, jaké přístupy a jaké metody uplatňují učitelé ve škole při práci s nadanými žáky.
Název v anglickém jazyce
Possible approaches to talented pupils in elementary school
Popis výsledku anglicky
Contribution is the result of research intention solution PdF MU MSM0021622443 in Brno, it deals with the approaches of teachers to training talented students in contemporary Czech. States determine what approaches and which methods apply to teachers atschool when you work with the bright students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učíme nadané žáky
ISBN
9788074641046
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
38-46
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Repronis Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—