Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Changing classroom environment and culture - case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100757" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100757 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Changing classroom environment and culture - case study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text focuses on the analysis of concrete situations in two classes taught in different ways by different teachers in the past but taught by one teacher at present. The differences in students' behaviour, teacher's approaches and results achieved by students are diagnosed.

  • Název v anglickém jazyce

    Changing classroom environment and culture - case study

  • Popis výsledku anglicky

    The text focuses on the analysis of concrete situations in two classes taught in different ways by different teachers in the past but taught by one teacher at present. The differences in students' behaviour, teacher's approaches and results achieved by students are diagnosed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings PME 25. Volume 1

  • ISBN

    90-74684-16-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    406-406

  • Název nakladatele

    Freudenthal Institute, Utrecht University

  • Místo vydání

    Utrecht

  • Místo konání akce

    Utrecht

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku