Changing classroom environment and culture - case study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100757" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100757 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Changing classroom environment and culture - case study
Popis výsledku v původním jazyce
The text focuses on the analysis of concrete situations in two classes taught in different ways by different teachers in the past but taught by one teacher at present. The differences in students' behaviour, teacher's approaches and results achieved by students are diagnosed.
Název v anglickém jazyce
Changing classroom environment and culture - case study
Popis výsledku anglicky
The text focuses on the analysis of concrete situations in two classes taught in different ways by different teachers in the past but taught by one teacher at present. The differences in students' behaviour, teacher's approaches and results achieved by students are diagnosed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings PME 25. Volume 1
ISBN
90-74684-16-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
406-406
Název nakladatele
Freudenthal Institute, Utrecht University
Místo vydání
Utrecht
Místo konání akce
Utrecht
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—