Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00059164" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00059164 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Studie navazuje na obdobný výzkum na základních školách v roce 2010, zaměřuje se na využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách v České republice. Z pohledu žáků i učitelů zachycuje a vyhodnocuje současný stav využívání těchto médií a navrhuje perspektivní možnosti jejich aplikace ve výuce hudební výchovy na středních školách.
Název v anglickém jazyce
Research into the Use of Multimedia Technologies in Music Education at Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
The study builds on similar research in primary schools in 2010, focuses on the use of multimedia technology in music education at secondary schools in the Czech Republic. From the perspective of students and teachers it captures and evaluates the current state of media use and suggests promising possibilities for their application in the teaching of music education in secondary schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
295
Strana od-do
1-295
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—