Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Family History as Media and Methodological Inspirationfor History Teaching.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00087253" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00087253 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    W kwestii wymiaru medialno-metodycznego historii rodziny w nauczaniu historii w szkole podstawowej.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tekst zajmuje się badatelsky problematyką określenia odpowiednich źródeł historii rodziny i zastosowania ich w nauczaniu historii. Autor przedstawia zwięzłą charakterystykę tych źródeł od kronik powieściowych do fotografii rodzinnych i filmów archiwalnych. Następnie rozważa kwestię znaczenia nowoczesnych metod nauczania w implementacji edukacji medialnej na dany temat w nauczaniu historii. Podnosi także zagadnienie możliwej współpracy rodziców, uczniów i nauczyciela przy wykorzystaniu historii rodziny.

  • Název v anglickém jazyce

    Family History as Media and Methodological Inspirationfor History Teaching.

  • Popis výsledku anglicky

    The research text is inspired by relationships and issues arisingfrom communication among parents, children, grandparents and grandchildren.It ensues from such terms as generation crisis, cohesion, cultivation of commonvalues or family topics. It deals with family history captured in a family amateurmovie, which is an appropriate media of alternative school and out-of-school pupils'activities. Within its framework the pupils can become aware of their own roots andevolution of their family histories, orhow their histories were influenced by ?the greathistory?. The presentation methodology of the summary of these pupils' explorationsof private family materials used in history lessons forms an inseparable part.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Wychowanie w Rodzinie

  • ISSN

    2082-9019

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2/2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    173-180

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus