Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech Student Attitudes towards Geography

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059810" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059810 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/00221341.2011.594904" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1080/00221341.2011.594904</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/00221341.2011.594904" target="_blank" >10.1080/00221341.2011.594904</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Czech Student Attitudes towards Geography

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study investigates 540 Czech lower secondary students' attitudes towards geography. It examined the general influence of gender and grade level on attitudes towards geography with an emphasis on four specific areas in particular: geography as a school subject; geography and the environment; the importance of geography; and the relevance of geography lessons to pupils' lives. The results suggest that grade level significantly influences attitudes towards geography, but gender does not. It also comments on drawbacks within the Czech curriculum that limit geography instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Student Attitudes towards Geography

  • Popis výsledku anglicky

    This study investigates 540 Czech lower secondary students' attitudes towards geography. It examined the general influence of gender and grade level on attitudes towards geography with an emphasis on four specific areas in particular: geography as a school subject; geography and the environment; the importance of geography; and the relevance of geography lessons to pupils' lives. The results suggest that grade level significantly influences attitudes towards geography, but gender does not. It also comments on drawbacks within the Czech curriculum that limit geography instruction.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Geography

  • ISSN

    0022-1341

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    111

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    67-75

  • Kód UT WoS článku

    000302088900003

  • EID výsledku v databázi Scopus