Hodnocení pokroků dítěte jako východisko individualizace předškolního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060288" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060288 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení pokroků dítěte jako východisko individualizace předškolního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Hodnocení pokroků dítěte je součástí pedagogické diagnostiky. Nejčastěji vychází učitel mateřské školy z pozorování hry dítěte. Do hry se promítá rozumová vyspělost dítěte, sociální zralost, jeho povahové rysy, reaktivita, motorické dovednosti, fantazie,kreativita, schopnost soustředění, citové vztahy i konfliktní zážitky atd. Informace získané z pozorování dětí slouží k lepšímu poznání osobnosti dítěte a k adekvátnějšímu působení na něj. Příspěvek se pokouší prostřednictvím případové studie seznámit se způsoby hodnocení pokroků dětí v jedné z brněnských mateřských škol. Prezentuje formu vedení záznamů a spolupráce s rodiči, která napomáhá individualizovanému rozvoji kompetencí předškolních dětí.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of the progress of the child as a basis individualization of preprimary education
Popis výsledku anglicky
Evaluation of the progress of the child is part of the pedagogical diagnostics. Teacher of the kindergarten is most common the from the observation of the child?s game. In the game reflect the child?s cognitive maturity, social maturity, its traits, reactivity, motor skills, imagination, creativity, concentration, emotional relationships and even conflicting experiences, etc. The information obtained from the observation of children used to a better knowledge of the personality of the child and to the more appropriate action on him. The contribution is trying to through case studies examine the arrangements for evaluating the progress of children in one of the kindergartens in Brno. Presents the form of record keeping and cooperation with parents, helping individualization develop competences childcare children.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání ? aktuální otázky, perspektivy a výzvy
ISBN
9788021058767
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
202-210
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
11. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—