Možnosti diagnostiky sociální kompetence předškolních dětí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960439" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960439 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pegasjournal.eu/2020_09_02_09.html" target="_blank" >http://www.pegasjournal.eu/2020_09_02_09.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18355/PG.2020.9.2.9" target="_blank" >10.18355/PG.2020.9.2.9</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti diagnostiky sociální kompetence předškolních dětí
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zaměřuje na pilotní ověření pozorovacího archu COR Observation Items - Preschool Child Observation Record (2003) přizpůsobeného českému prostředí a představuje pilotní analýzu sociálních dovedností dětí na vybraných mateřských školách. Pro analýzu byla použita data z pozorování 153 dětí z vybraných mateřských škol. Studie potvrzuje možnost použití nástroje pro diagnostiku sociálních dovedností dětí v mateřské škole, nástroj citlivě reaguje na věkové a genderové odlišnosti dětí a homogenitu třídy.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of diagnostics of social skills of preschool children
Popis výsledku anglicky
The study focuses on the pilot verification of the COR Observation Items - Preschool Child Observation Record (2003) adapted to the Czech environment and presents a pilot analysis of the social skills of children in selected kindergartens. Data from observations of 153 children from selected kindergartens were used for the analysis. The study confirms the possibility of using the tool for diagnosing children´s social skills in kindergarten. The tool responds sensitively to the age and gender differences of children and class homogeneity.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Slavonic Pedagogical Studies Journal
ISSN
1339-8660
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
198-219
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—