Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co nového přinesl do škol Rámcový vzdělávací program - Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060941" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060941 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pedagogikadsp.cz/" target="_blank" >http://www.pedagogikadsp.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co nového přinesl do škol Rámcový vzdělávací program - Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek v úvodu zpracovává výsledky ankety vedené se 120 učiteli základních škol v Jihomoravském kraji v listopadu 2007. Zrcadlí se v ní aktuální postoje a názory na změny související se zaváděním RVP ZV do praxe výuky základních škol. V hlavní části příspěvku je prezentováno šetření, v rámci něhož bylo v září 2010 analyzováno 70 školních vzdělávacích programů všech základních škol působících na území města Brna. Cílem bylo zjistit, zda a v jaké formě se zde objevuje nový doplňkový vzdělávací obor dramatická výchova.

  • Název v anglickém jazyce

    New changes brought about by framework educational programe. Drama education in school curricula.

  • Popis výsledku anglicky

    Contribution in the introduction process results of the survey conducted with 120 teachers of primary schools in the South Region in November 2007. This survey reflects current attitudes and opinions on the changes associated with the introduction of Framework Educational Programme into practice teaching at elementary schools. In the main part of the contribution is presented an investigation, in which it was in September 2010 analyzed 70 school curricula of all primary schools operating in the city ofBrno. The aim was to determine in what form, if at all, there is the new complementary educational field ? drama.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů - XI. ročník mezinárodní studentské vědecké konference a metodologický seminář

  • ISBN

    9788087533031

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    47-60

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku