Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intricacies of Set Reading

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061008" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intricacies of Set Reading

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper looks at set reading as part of a teacher education programme. The role of set reading has become more prominent recently due to the change of the educational context. Set reading is investigated both as part of a content course and a literature course. In spite of the fact that each course has its specific characteristics as far as reading is concerned, there are some common issues and problems that have to be tackled.

  • Název v anglickém jazyce

    Intricacies of Set Reading

  • Popis výsledku anglicky

    The paper looks at set reading as part of a teacher education programme. The role of set reading has become more prominent recently due to the change of the educational context. Set reading is investigated both as part of a content course and a literature course. In spite of the fact that each course has its specific characteristics as far as reading is concerned, there are some common issues and problems that have to be tackled.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Trends in Educating Future Teachers of English VII

  • ISBN

    9788024431840

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    58-68

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku