Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061276" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061276 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje přehled vybraných typů aktivit, výukových postupů, organizačních forem výuky, fází výuky a výukových materiálů a didaktických prostředků použitých v přípravách učitelů ve výzkumném projektu EU OPVK Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií a na základě výsledků tohoto výzkumu přináší zhodnocení toho, zda byla v přípravách učitelů reflektována doporučení odborníků pro zavádění CLILu do výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    School inspections and the phase of lesson plans evaluation in retrospection

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents an overview of selected types of activities, teaching procedures, modes of classroom organization, phases of instruction and teaching materials and didactic tools used in teachers' lesson plans in a EU research project entitled Development of methodological materials and procedures for the introduction of English teaching through CLIL in the subjects of second grade of primary schools and lower grade of secondary schools and based on the results of this research evaluates whether the recommendations of the experts in the field of introducing CLIL into teaching were reflected in the teachers' lesson plans.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CLIL do škol. Sborník konference

  • ISBN

    9788021059382

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    37-42

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku