Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The educational science context of knowledge in school curriculum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061465" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061465 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28150/12:43868771

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Edukačné rámce prírodovedného poznávania v kurikule školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikácia, ktorá vznikla vďaka dlhoročnej spolupráci autoriek a vďaka diskusiám, ktoré boli zamerané na postavenie a rôzne kurikulárne premeny prírodovedného vzdelávania v kurikulách základných škôl v Českej, Slovenskej a Poľskej republike. Dôvodom prevznik predkladanej monografie bola snaha predstaviť kolorit problémov, ktoré sa vynárajú v kurikule základnej školy pri koncipovaní prírodovedného vzdelávania. Nie náhodou sú v súčasnej dobe aktuálne diskusie na tému kurikulárnych zmien. Všetky tri krajiny prechádzajú v súčasnej dobe analýzou svojich postupov, ktoré zvolili v transformačných procesoch. Publikácia je zameraná na predstavenie základných koncepcií filozofických vzťahov človek ? príroda. Výsledky výskumu predkladajú závery obsahovej analýzytextov kurikulárných dokumentov.

  • Název v anglickém jazyce

    The educational science context of knowledge in school curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    This publication, The educational science context of knowledge in school curriculum, that you can hold in your hands came into being thanks for teamwork of authors and discussions and it was fixated on the status and of the variety of curricular transformation of sciences education in the curricular of the elementary school in this time in Czech Republic, Slovak Republic and Poland. The reason why was formatted offered monograph is that was effort to introduce all of the colour of problems what is showing in the curricular of elementary school in accept of science education. Nowadays is talking about curricular modifications. All three named countries nowadays forego an analysis of their procedures what was chosen in transformation processes. Results of the research findings represent textual analysis of curriculum documents.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788089443123

  • Počet stran knihy

    78

  • Název nakladatele

    OZ V4

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy