Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062333" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062333 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    From old times people have been trying to find ways that would lead to more effective teaching. Hand in hand with this effort, there also went study and teaching supports development. Completely new possibilities in creation of study supports have been brought by the contemporary information technology which allows implementing a brand new dimension into the study supports ? the internal intelligence and the direct implementation of external systems. For some time, I have been researching the possibilities of creation of study supports and developing a system that allows a direct connection of an external system with a study support. This paper describes some results of research carried out so far to confirm efeltivitu use of such systems. Lead to thecreation of entirely new types of study supports allowing what date did not allow normal learning support. They show their advantages in technical oporec particular, but also in non-technical, where they can positively affect motivation t

  • Název v anglickém jazyce

    Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems

  • Popis výsledku anglicky

    From old times people have been trying to find ways that would lead to more effective teaching. Hand in hand with this effort, there also went study and teaching supports development. Completely new possibilities in creation of study supports have been brought by the contemporary information technology which allows implementing a brand new dimension into the study supports ? the internal intelligence and the direct implementation of external systems. For some time, I have been researching the possibilities of creation of study supports and developing a system that allows a direct connection of an external system with a study support. This paper describes some results of research carried out so far to confirm efeltivitu use of such systems. Lead to thecreation of entirely new types of study supports allowing what date did not allow normal learning support. They show their advantages in technical oporec particular, but also in non-technical, where they can positively affect motivation t

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Electronic Devices and Systems EDS 2012

  • ISBN

    9788021445390

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    90-95

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Antonínská 548/1

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    28. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku