Studijní a výukové opory s vnitřní inteligencí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062334" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062334 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studijní a výukové opory s vnitřní inteligencí
Popis výsledku v původním jazyce
Již delší dobu se zabýváme výzkumem možností tvorby a vývojem základních částí studijních opor s vnitřní inteligencí, ke kterým jsou přímo připojeny externí systémy. Poslední tři kvalaitativní výzkumná šetření, která proběhla v posledníct dvou letech byla zaměřena na vliv externích systémů připojených přímo k Flash animacím na motivaci žáků s tudentů ke studiu a procvičování látky. Výzkum byl prováděn na základní škole a s žáky s LM retardací. Výzkumná šetření prokázala, že uvedené systémy přináší mnohopozitivního s ohledem na názornost výuky i pozitivně působí na motivaci studentů ke studiu. Podle požadavků pedagoga mohou znemožnit studentovi vynechat, nebo neprovést kompletně a správně praktické činnosti spojené se studiem, což pozitivně přispívá kefektivitě studia.
Název v anglickém jazyce
Study and teaching support with internal intelligence
Popis výsledku anglicky
It has long been engaged in research into the creation and development of basic study supports parts of inner intelligence, which are directly connected to external systems. The last three kvalaitativní research investigation, which took place in posledníct two years focused on the influence of external devices connected directly to the Flash animation on the motivation of pupils with tudentů to study and practice materials. The research was conducted at a primary school as pupils with LM retardation. Research investigations have shown that these systems bring many positive changes with regard to the clarity of teaching and positive effect on students' motivation to study. As required by the teacher can prevent students skip or not to perform properlyand completely practical activities associated with the study, which positively contributes to the efficiency study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
ISBN
9788074351754
ISSN
1214-0554
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
53-55
Název nakladatele
Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—