Výzkum hudebních preferencí vysokoškolské mládeže
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062383" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062383 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum hudebních preferencí vysokoškolské mládeže
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie prezentuje a teoreticky reflektuje výsledky rozsáhlého empirického výzkumu (MUNI/A/0885/2011), který v roce 2012 provedl výzkumný tým Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Autoři textu zkoumají postoje vysokoškolských studentů vybraných českých univerzit k hudbě artificiální a nonartificiální na základě jejich odpovědí v počítačovém on-line dotazníku, který byl nasazen v kombinaci s poslechovým testem vybraných hudebních stylů a žánrů, což umožnilo vedle hudebních preferencí zjistit, nakolik se respondenti v daných stylech a žánrech skutečně orientují, respektive vyhodnotit míru jejich schopnosti identifikace. Studie tak nepřímo zjišťuje hodnotovou orientaci respondentů a současně provádí evaluaci hudebnívýchovy na základních a středních školách.
Název v anglickém jazyce
Research on the Musical Preferences of University Students
Popis výsledku anglicky
The monograph presents and theoretically reflects the results of an extensive empirical research (MUNI/A/0885/2011), which a research team of the Department of Music at the Faculty of Education of Masaryk University conducted in Brno in 2012. The authorsexamines the attitudes of the students from the selected Czech universities to the art and popular music on the basis of their answers in the computer on-line questionnaire, which was used in combination with the listening test of selected musical styles and genres, which enabled besides the musical preferences to determine the extent to which respondents actually understand to these styles and genres, respectively assess the degree of their ability to identify them. Indirectly, the study determines the value orientation of respondents and, at the same time, makes the evaluation of music education at elementary and secondary schools.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021061033
Počet stran knihy
177
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—