Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum hudebních preferencí vysokoškoláků 2012

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063225" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063225 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_XXIII.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_XXIII.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum hudebních preferencí vysokoškoláků 2012

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší výsledky empirického výzkumu (MUNI/A/0885/2011),jehož cílem bylo jednak zjištění postojů vysokoškolských studentů k artificiální a nonartificiální hudbě, dále zjistit efektivitu a účinnost všeobecné hudební výchovy předchozích stupňů škol(ZŠ, SŠ) a zejména míru vlivu dalšího hudebního vzdělávání a mimoškolních hudebních aktivit na hudební preference vysokoškolské mládeže, jednak prozkoumat druhovou a žánrovou preferenci, toleranci a schopnost identifikace žánrů v oblasti artificiální a nonartificiální hudby úzce související s jejich hodnotovou orientací a svědčící o relativně stabilizované hudební profilaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on musical preferences of college students in 2012

  • Popis výsledku anglicky

    Study presents the results of an extensive empirical research (MUNI/A/0885/2011). Author examines the attitudes of the students from the selected Czech universities to the art and popular music on the basis of their answers in the computer on-line questionnaire, which was used in combination with the listening test of selected musical styles and genres, which enabled besides the musical preferences to determine the extent to which respondents actually understand to these styles and genres, respectivelyassess the degree of their ability to identify them. Indirectly, the study determines the value orientation of respondents and, at the same time, makes the evaluation of music education at elementary and secondary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník Musica viva in schola XXIII

  • ISBN

    9788021061064

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    7-24

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Cikháj

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku