Příprava učitelů angličtiny pro práci s dyslektickými žáky v evropském kontextu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062541" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062541 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava učitelů angličtiny pro práci s dyslektickými žáky v evropském kontextu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se věnuje výsledkům výzkumného šetření, které bylo realizováno v šesti evropských zemích v rámci projektu DysTEFL. V rámci šetření byly analyzovány studijní programy v přípravném vzdělávání učitelů a vzdělávací programy a kurzy nabízené v rámcidalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Dále byly analyzovány legislativní a kurikulární dokumenty relevantní pro danou oblast. Bylo také provedeno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potřeb a preferencí učitelů anglického jazyka, kteří vyučujížáky či studenty s dyslexií.
Název v anglickém jazyce
Training teachers of English for work with dyslexic learners in the European context
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the results of a research study realized in six European countries within the framework of the DysTEFL project. Study programmes in pre-service and in-service education of English language teachers were analyzed as well as relevantlegislative and curricular documents. A questionnaire survey was carried out among English teachers and teacher trainees who work with dyslexic learners, the aim of which was to identify the respondents? needs and preferences in terms of pre-service andin-service education in the area of teaching English to dyslexic learners.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu
ISBN
9788021060241
Počet stran výsledku
27
Strana od-do
9-35
Počet stran knihy
210
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—