Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příprava učitelů angličtiny pro práci s dyslektickými žáky v evropském kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062541" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062541 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příprava učitelů angličtiny pro práci s dyslektickými žáky v evropském kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje výsledkům výzkumného šetření, které bylo realizováno v šesti evropských zemích v rámci projektu DysTEFL. V rámci šetření byly analyzovány studijní programy v přípravném vzdělávání učitelů a vzdělávací programy a kurzy nabízené v rámcidalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Dále byly analyzovány legislativní a kurikulární dokumenty relevantní pro danou oblast. Bylo také provedeno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potřeb a preferencí učitelů anglického jazyka, kteří vyučujížáky či studenty s dyslexií.

  • Název v anglickém jazyce

    Training teachers of English for work with dyslexic learners in the European context

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the results of a research study realized in six European countries within the framework of the DysTEFL project. Study programmes in pre-service and in-service education of English language teachers were analyzed as well as relevantlegislative and curricular documents. A questionnaire survey was carried out among English teachers and teacher trainees who work with dyslexic learners, the aim of which was to identify the respondents? needs and preferences in terms of pre-service andin-service education in the area of teaching English to dyslexic learners.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu

  • ISBN

    9788021060241

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

    9-35

  • Počet stran knihy

    210

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly