Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza výskytu syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063060" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063060 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza výskytu syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve stati je prezentován výzkum úrovně manifestace syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji. Pro zjištění úrovně vyhoření pedagogických pracovníků byl použit Dotazník MBI. Sekundární záměr výzkumného šetření, analýza přítomnosti závislostního jednání u pedagogických pracovníků jako důsledek dlouhodobého přetížení byl hodnocen na základě Dotazníku stresových kompenzačních mechanismů.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Occurrence of Burnout Syndrome in Teaching Staff in Primary Special Schools in the of South Moravian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with actual manifestation of burnout syndrome in teaching staff in special schools in the South Moravian Region. Burnout syndrome was diagnosed via Questionnaire MBI. The second interest of research was analysis of addictive behavior asa result of stress in teaching staff. For this purpose we used the Questionnaire of Stress Compensatory Mechanisms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

    117-144

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku