Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063083" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je věnována analýze dílčí části výzkumu realizovaného v letech 2010-2011 věnovanému digitálním technologiím ve vzdělávání. Kapitola prezentuje část věnující se tématice pohledu učitelů na digitální technologie a nová média ve vzdělávání. Analýzadat odpovídá na stanovené výzkumné otázky, které byly potvrzeny či vyvráceny univariační analýzou.

  • Název v anglickém jazyce

    Analyzis of Teachers' View on Digital Technologies in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents a research carried out in 2010-2011 and focusing on technologies in education. The authors present partial outcomes focusing on teachers' view on digital technologies and new media in education. The analysis of data answers researchquestions processed by means of univariate analysis.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.

  • ISBN

    9788021059962

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    229-238

  • Počet stran knihy

    266

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly