Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063083" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je věnována analýze dílčí části výzkumu realizovaného v letech 2010-2011 věnovanému digitálním technologiím ve vzdělávání. Kapitola prezentuje část věnující se tématice pohledu učitelů na digitální technologie a nová média ve vzdělávání. Analýzadat odpovídá na stanovené výzkumné otázky, které byly potvrzeny či vyvráceny univariační analýzou.
Název v anglickém jazyce
Analyzis of Teachers' View on Digital Technologies in Education
Popis výsledku anglicky
The chapter presents a research carried out in 2010-2011 and focusing on technologies in education. The authors present partial outcomes focusing on teachers' view on digital technologies and new media in education. The analysis of data answers researchquestions processed by means of univariate analysis.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
ISBN
9788021059962
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
229-238
Počet stran knihy
266
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—