Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza pohledu spolužáků dítěte s Downovým syndromem na jeho integraci do základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063093" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063093 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza pohledu spolužáků dítěte s Downovým syndromem na jeho integraci do základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola předkládá výsledky výzkumného šetření zaměřeného na analýzu názorů žáků majoritní populace na integraci jejich spolužáka s Downovým syndromem. Šetření zkoumá vztahy mezi intaktními spolužáky a integrovaným dítětem, možné předsudky, pozitiva i komplikace v integraci žáků s Downovým syndromem na prvním stupni základní školy v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Views of Classmates on the Integration of a Child with Down Syndrome to Basic School

  • Popis výsledku anglicky

    The research of this chapter is focused on the analysis of pupils views to integration of their classmates with Down syndrome. The research examines the relationship between intact and integrated classmates, potential prejudices, advantages and complications in the integration of pupils with Down syndrome at basic schools in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.

  • ISBN

    9788021059955

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    135-151

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly