Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071105" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola zkoumá problematiku sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci, u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení, a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení ve výuce ruského jazyka. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného projektu doktorského studia a výzkumného záměru MSM0021622443 Speciálnípotřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-esteem of Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Lessons at Upper Elementary School Level

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter explores the issue of self-esteem of pupils with specific learning difficulties in Russian language lessons at the upper elementary school level. The goal of research was to find out whether the pupils, who have been diagnosed with some typeof specific learning difficulties and integrated into mainstream primary schools have lower self-esteem in comparison to other classmates and children of their age in Russian language lessons. The research study was conducted in 2012/2013 as a part of adoctoral research project and the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII

  • ISBN

    9788073152468

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    225-236

  • Počet stran knihy

    418

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly