Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071105" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071105 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola zkoumá problematiku sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci, u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení, a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení ve výuce ruského jazyka. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného projektu doktorského studia a výzkumného záměru MSM0021622443 Speciálnípotřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Self-esteem of Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Lessons at Upper Elementary School Level
Popis výsledku anglicky
The chapter explores the issue of self-esteem of pupils with specific learning difficulties in Russian language lessons at the upper elementary school level. The goal of research was to find out whether the pupils, who have been diagnosed with some typeof specific learning difficulties and integrated into mainstream primary schools have lower self-esteem in comparison to other classmates and children of their age in Russian language lessons. The research study was conducted in 2012/2013 as a part of adoctoral research project and the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
ISBN
9788073152468
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
225-236
Počet stran knihy
418
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—