Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063891" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063891 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá sebehodnocením žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci,u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení v cizojazyčné výuce a jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu ? žáci, učitelé a rodiče. Výzkum byl realizován v letech 2011 a 2012 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-esteem of Younger School-age Children with Specific Learning Disabilities in Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with questions of self-esteem of the younger school-age pupils with specific learning disabilities. The goal of research was to find out whether the pupils, who have been diagnosed to have some type of the specific learning disabilities and who have been put into a common elementary school, have lower self-esteem in comparison to other classmates and children of their age in foreign language teaching and how the particular participants of the educational process, it means pupils, teachers and parents. The research was conducted in 2011 and 2012 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání ? aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Výzkum ? teorie ? praxe ? profesní příprava

  • ISBN

    9788021058767

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    121-128

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku