Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063672" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063672 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá teoretickými a metodologickými východisky. Na teoretická východiska navazuje kvantitativní výzkumné šetření analyzující pohled pedagogických pracovníků na aktuální otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra(PAS) z pohledu samotných pedagogických pracovníků z mateřských, základních a středních škol (běžných i speciálních) v České republice. Kapitola prezentuje dílčí výstupy výzkumu disertační práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Educators? Perspective on Selected Issues of Education of Children and Students with Autism Spectrum Disorders (ASD)

  • Popis výsledku anglicky

    The beginning of the chapter deals with the theoretical background and methodology. The theoretical part is followed by quantitative research analyzing the perspective of educators on current issues of education of children and students with autism spectrum disorders (ASD) from the point of view of educators of nursery, primary and secondary schools (regular and special) in the Czech Republic. The chapter presents selected outcomes of the dissertation thesis research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.

  • ISBN

    9788021061019

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    69-76

  • Počet stran knihy

    280

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly