School Environment in Special Elementary Schools According to Framework Educational Program for Special Elementary School
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063673" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063673 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Podmienky vzdelávania v základných školách špeciálnych vyučujúcich podľa Rámcového vzdelávacieho programu pre obor vzdelávania základná škola špeciálna
Popis výsledku v původním jazyce
Predkladaný text mapuje stav podmienok k vzdelávaniu v základných školách špeciálnych pripravujúcich na vzdelávanie podľa školského vzdelávacieho programu pripraveného podľa RVP ZŠS. Získané výsledky sú porovnané podľa relevantných výskumov.
Název v anglickém jazyce
School Environment in Special Elementary Schools According to Framework Educational Program for Special Elementary School
Popis výsledku anglicky
The chapter maps conditions of school environment for teaching in special elementary school which are getting ready for teaching according to school educational program based on the Framework Educational Program RVP ZŠS. Acquired results are compared with relevant research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
77-91
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—