Kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063679" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063679 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje jednu část výzkumného šetření zaměřujícího na začlenění kulturních institucí do vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. V teoretické části se krátce věnujeme začlenění spolupráce školy s kulturními institucemi do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a očekávaným výstupům, které jsou tímto programem vytyčeny. Dále se text zaměřuje na programovou nabídku muzeí, divadel a knihoven v České republice přístupnou neslyšícím žákům základních škol. Druhá část příspěvku prezentuje dosavadní výsledky výzkumného šetření, které proběhlo na šesti školách pro sluchově postižené v České republice.
Název v anglickém jazyce
Cultural Institutions in Primary Education of Deaf Pupils
Popis výsledku anglicky
The objective of this chapter is to present intermediate results of a research focused on the integration of cultural institutions in deaf pupils' primary education. The theoretical part of the chapter concentrates on cooperation between schools and cultural institutions in the Framework Education Program for Primary Schools and on its prospective outputs. Moreover it focuses on a variety of programs offered by Czech museums, theatres and libraries in the Czech Republic accessible for deaf pupils. The second part of the chapter presents results of research which took place at six schools for children with hearing impairment in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
141-149
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—