Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063679" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063679 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola prezentuje jednu část výzkumného šetření zaměřujícího na začlenění kulturních institucí do vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. V teoretické části se krátce věnujeme začlenění spolupráce školy s kulturními institucemi do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a očekávaným výstupům, které jsou tímto programem vytyčeny. Dále se text zaměřuje na programovou nabídku muzeí, divadel a knihoven v České republice přístupnou neslyšícím žákům základních škol. Druhá část příspěvku prezentuje dosavadní výsledky výzkumného šetření, které proběhlo na šesti školách pro sluchově postižené v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural Institutions in Primary Education of Deaf Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this chapter is to present intermediate results of a research focused on the integration of cultural institutions in deaf pupils' primary education. The theoretical part of the chapter concentrates on cooperation between schools and cultural institutions in the Framework Education Program for Primary Schools and on its prospective outputs. Moreover it focuses on a variety of programs offered by Czech museums, theatres and libraries in the Czech Republic accessible for deaf pupils. The second part of the chapter presents results of research which took place at six schools for children with hearing impairment in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.

  • ISBN

    9788021061019

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    141-149

  • Počet stran knihy

    280

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly