Specifika přístupu k dětem se zdravotním znevýhodněním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063790" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063790 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika přístupu k dětem se zdravotním znevýhodněním
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je charakterizováno dítě se zdravotním znevýhodněním. Dále jsou zde specifikovány chronické nemoci, jejich projevy a vliv na život dítěte v předškolním věku. Předškolní vzdělávání dětí se zdravotním znevýhodněním má svá specifika, která se musí respektovat, aby edukace těchto dětí byla úspěšná. V kapitole je také prezentována část výzkumu, který se zabýval analýzou výskytu chronických onemocnění (alergií a astmatu) u dětí ve vybraných mateřských školách z pohledu pedagogů a rodičů. Text obsahuje teoretická východiska řešené problematiky a představuje vybrané výsledky výzkumného šetření. Získané poznatky tak částečně přibližují stav problematiky chronicky nemocných dětí v prostředí současné mateřské školy.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Children with Health Disadvantage
Popis výsledku anglicky
The chapter is characterized by a child with health disadvantage. The text specified chronic diseases. They are given their speeches and influence on the life of a child under school age. Preschool education has its own specifics. You must respect that education was successful. The chapter also presented research. Dealt with the analysis of the incidence of chronic diseases (allergies and asthma) in children in selected nursery schools from the perspective of teachers and parents. The text includes solved theoretical issues and presents selected results of the research. The knowledge gained approaching the issue of chronically ill children in the contemporary nursery.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs
ISBN
9788021060449
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
199-211
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—