Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika přístupu k dětem se zdravotním znevýhodněním

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063790" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063790 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika přístupu k dětem se zdravotním znevýhodněním

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je charakterizováno dítě se zdravotním znevýhodněním. Dále jsou zde specifikovány chronické nemoci, jejich projevy a vliv na život dítěte v předškolním věku. Předškolní vzdělávání dětí se zdravotním znevýhodněním má svá specifika, která se musí respektovat, aby edukace těchto dětí byla úspěšná. V kapitole je také prezentována část výzkumu, který se zabýval analýzou výskytu chronických onemocnění (alergií a astmatu) u dětí ve vybraných mateřských školách z pohledu pedagogů a rodičů. Text obsahuje teoretická východiska řešené problematiky a představuje vybrané výsledky výzkumného šetření. Získané poznatky tak částečně přibližují stav problematiky chronicky nemocných dětí v prostředí současné mateřské školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Children with Health Disadvantage

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is characterized by a child with health disadvantage. The text specified chronic diseases. They are given their speeches and influence on the life of a child under school age. Preschool education has its own specifics. You must respect that education was successful. The chapter also presented research. Dealt with the analysis of the incidence of chronic diseases (allergies and asthma) in children in selected nursery schools from the perspective of teachers and parents. The text includes solved theoretical issues and presents selected results of the research. The knowledge gained approaching the issue of chronically ill children in the contemporary nursery.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs

  • ISBN

    9788021060449

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    199-211

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly