Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie učení se cizímu jazyku: jejich používání žáky a podpora učitelem na středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063836" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie učení se cizímu jazyku: jejich používání žáky a podpora učitelem na středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola představuje některé výsledky disertačního výzkumu autorky, které se vztahují k používání strategií učení se cizímu jazyku žáky středních škol a podpoře těchto strategií učitelem. V textu jsou srovnány odpovědi obou skupin respondentů v souvislosti s používáním nebo podporou strategií učení se cizímu jazyku v návaznosti na řečové dovednosti a některé jazykové prostředky.

  • Název v anglickém jazyce

    Foreign language learning strategies: their use by pupils and support by teacher in upper secondary level.

  • Popis výsledku anglicky

    Chapter presents some results of the author's dissertation research, which relate to the use of foreign language learning strategies by secondary school pupils and teacher support these strategies. The text compares the answers of both groups of respondents in connection with the use or promoting foreign language learning strategies in relation to language skills and some language aspects.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

  • ISBN

    9788021061323

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    301-318

  • Počet stran knihy

    354

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly