Používání strategií učení cizímu jazyku u žáků vyššího sekundárního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055522" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055522 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Používání strategií učení cizímu jazyku u žáků vyššího sekundárního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole představujeme dotazník strategií učení cizímu jazyku, který je založen na SSBI přístupu, a který byl se souhlasem autorů (A.Cohen, S. Weaver) převzat a adaptován na české podmínky. Po pilotních šetření byl předložen respondentům z vyššího sekundárního vzdělávání. Některé výsledky hlavního výzkumu dotazníku strategií učení, který je zjišťuje v návaznosti na řečové dovednosti, jsou v textu popsány spolu s metodologií výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Foreign Language Learning Strategies Use by Pupils in Upper Secondary Level
Popis výsledku anglicky
The chapter presents foreign language learning strategies questionnaire which is based on the SSBI approach and which was with the consent of the autors (A.Cohen, S. Weaver) taken and adapted to the Czech conditions. After the pilot survey the questionnaire was presented to respondents in the higher secondary level of education. Some of the main results of the research by foreign language learning strategies questionnaire, which is determined in relation to language skills are described in this text along with the methodology of the research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje
ISBN
978-80-210-5705-0
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
177-192
Počet stran knihy
243
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—