Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Používání strategií učení cizímu jazyku u žáků vyššího sekundárního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055522" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055522 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Používání strategií učení cizímu jazyku u žáků vyššího sekundárního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole představujeme dotazník strategií učení cizímu jazyku, který je založen na SSBI přístupu, a který byl se souhlasem autorů (A.Cohen, S. Weaver) převzat a adaptován na české podmínky. Po pilotních šetření byl předložen respondentům z vyššího sekundárního vzdělávání. Některé výsledky hlavního výzkumu dotazníku strategií učení, který je zjišťuje v návaznosti na řečové dovednosti, jsou v textu popsány spolu s metodologií výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Foreign Language Learning Strategies Use by Pupils in Upper Secondary Level

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents foreign language learning strategies questionnaire which is based on the SSBI approach and which was with the consent of the autors (A.Cohen, S. Weaver) taken and adapted to the Czech conditions. After the pilot survey the questionnaire was presented to respondents in the higher secondary level of education. Some of the main results of the research by foreign language learning strategies questionnaire, which is determined in relation to language skills are described in this text along with the methodology of the research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje

  • ISBN

    978-80-210-5705-0

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    177-192

  • Počet stran knihy

    243

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly