Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učíme se s Mášou ? didaktická jazyková hra ve výuce ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063895" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063895 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učíme se s Mášou ? didaktická jazyková hra ve výuce ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učitel hledá nové strategie, způsoby a metody, jak udělat cizojazyčnou výuku více efektivnější. Studie předkládá výsledky výzkumného projektu k otázkám výuky ruštiny jako cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení (dále SPU), jenž byl realizován v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443). Je traktována teorie hry, konkrétní příklady didaktických her, charakteristika osob se speciálními vzdělávacími potřebami a specifickými poruchami učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning with Masha ? Didactic Language Game in Teaching Russian Language to Learners with Specific Learning Difficulties

  • Popis výsledku anglicky

    The teacher is looking for new strategies, ways and methods to make the foreign language teaching more effective. The paper brings the results of research study focusing on the issues of teaching Russian language like foreign language to learners with specific learning difficulties (SLD). The study was realized within the framework of the research centre Special Needs of Pupils in the Context of Framework Education Programmes (MSM 0021622443). We also discuss the theory of games, specific examples of didactic games, the characteristics of persons with special educational needs and specific learning difficulties.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rozvíjanie cudzojazyčných zručností dětí v školskom a v rodinnom prostredí

  • ISBN

    9788097112301

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    30-43

  • Název nakladatele

    Havava, s. r. o.

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku