Možnosti simulací společenských systémů při utváření postojů k sociálně znevýhodněným skupinám
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063901" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti simulací společenských systémů při utváření postojů k sociálně znevýhodněným skupinám
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola představuje výsledky pilotní studie šetření vlivu simulačních her ve společenskovědním vzdělávání na postoje žáků k sociální solidaritě zkoumáním změny jednotlivých složek postoje pomocí Q-metodologie a vysvětluje potenciál simulačních her pro rozvoj emocionální složky postojů žáků.
Název v anglickém jazyce
Altering the attitudes to socially disadvantaged people by simulating societies
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the results of a pilot study of the influence of social studies simulations on the attitudes of pupils to social solidarity exploring the change within the individual attitude components with the help of Q-methodology explaining thepotential of simulations for the emotional part of the attitude.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie
ISBN
9788073152246
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
171-178
Počet stran knihy
221
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—