Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti simulací společenských systémů při utváření postojů k sociálně znevýhodněným skupinám

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063901" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063901 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti simulací společenských systémů při utváření postojů k sociálně znevýhodněným skupinám

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola představuje výsledky pilotní studie šetření vlivu simulačních her ve společenskovědním vzdělávání na postoje žáků k sociální solidaritě zkoumáním změny jednotlivých složek postoje pomocí Q-metodologie a vysvětluje potenciál simulačních her pro rozvoj emocionální složky postojů žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Altering the attitudes to socially disadvantaged people by simulating societies

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the results of a pilot study of the influence of social studies simulations on the attitudes of pupils to social solidarity exploring the change within the individual attitude components with the help of Q-methodology explaining thepotential of simulations for the emotional part of the attitude.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie

  • ISBN

    9788073152246

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    171-178

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly