Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza kvality čítanek pro primární školu: od vymezení pojmu k výzkumnému nástroji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063926" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063926 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza kvality čítanek pro primární školu: od vymezení pojmu k výzkumnému nástroji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je prezentován návrh výzkumné metody sloužící k hodnocení kvality čítankových řad pro primární školu z hlediska naplnění komunikační koncepce literárního vzdělávání. Text představuje konstrukci kategoriálního systému, který operacionalizuje komunikační pojetí literárního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Quality Textbooks for Primary School: From the Definition of Concept to the Research Instrument

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is presented design of research methods used to evaluate the quality textbooks series for primary school in terms of meeting the communication concept of literary education. The content of the text introduces a construction of category systemthat operationalizes the concept of literary communication education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

  • ISBN

    9788021061323

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    116-127

  • Počet stran knihy

    354

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly