Analýza kvality čítanek pro primární školu: od vymezení pojmu k výzkumnému nástroji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063926" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063926 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza kvality čítanek pro primární školu: od vymezení pojmu k výzkumnému nástroji
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je prezentován návrh výzkumné metody sloužící k hodnocení kvality čítankových řad pro primární školu z hlediska naplnění komunikační koncepce literárního vzdělávání. Text představuje konstrukci kategoriálního systému, který operacionalizuje komunikační pojetí literárního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Quality Textbooks for Primary School: From the Definition of Concept to the Research Instrument
Popis výsledku anglicky
The chapter is presented design of research methods used to evaluate the quality textbooks series for primary school in terms of meeting the communication concept of literary education. The content of the text introduces a construction of category systemthat operationalizes the concept of literary communication education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
116-127
Počet stran knihy
354
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—