Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064221" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole tematizujeme problematiku hodnocení výkonů a chování žáků základních škol se zaměřením na žáky se sociálním znevýhodněním, kteří jsou žáky v riziku poruch chování. Představujeme zde dílčí výsledky výzkumu vzdělávacích drah těchto žáků. Výzkumpoukázal na přílišnou orientaci pedagogů na nežádoucí chování a jeho negativní hodnocení, které v kontextu inkluzivních přístupů k problémům v chování žáků nepovažujeme za podporující. Naše zjištění vedou k předpokladu, že formativní potenciál hodnocenínení ve školách dostatečně využíván.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment as a Tool of Support for Education of At-Risk Youth

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter deals with the issue of assessment of performance and behaviour of pupils in primary schools with a focus on socially disadvantaged pupils, pupils who are at risk of behavioural disorders. We present partial results of a research of educational pathways of these pupils in the text. The research has shown an excessive focus of teachers on undesirable behaviour and on its negative assessment, which is not considered to be supportive in the context of inclusive approaches to pupil behaviour disorders. Our findings lead us to the assumption that the potential of formative assessment in schools is not sufficiently exploited.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vojtová, V., Červenka, K. et al. Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders.

  • ISBN

    9788021061347

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    105-114

  • Počet stran knihy

    193

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly