Do Music Teachers Really Want to Teach?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00067587" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00067587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/topical_issues_of_contemporary_m_e.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/topical_issues_of_contemporary_m_e.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Do Music Teachers Really Want to Teach?
Popis výsledku v původním jazyce
The study focuses on the music teachers' satisfaction with their professional career. It takes into account the results of researches on these issues (their motivation, social status, personal qualities, level of instrumental skills, etc.), which were conducted in the last years. It also touches the professional standard, that defines the key competences of teachers (pedagogical workers). The study is based on the survey results coming from the author's thesis.
Název v anglickém jazyce
Do Music Teachers Really Want to Teach?
Popis výsledku anglicky
The study focuses on the music teachers' satisfaction with their professional career. It takes into account the results of researches on these issues (their motivation, social status, personal qualities, level of instrumental skills, etc.), which were conducted in the last years. It also touches the professional standard, that defines the key competences of teachers (pedagogical workers). The study is based on the survey results coming from the author's thesis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Topical Issues of Contemporary Music Education
ISBN
9788021061026
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
89-98
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
000326565400010