Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Do Music Teachers Really Want to Teach?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00067587" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00067587 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/topical_issues_of_contemporary_m_e.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/topical_issues_of_contemporary_m_e.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Do Music Teachers Really Want to Teach?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study focuses on the music teachers' satisfaction with their professional career. It takes into account the results of researches on these issues (their motivation, social status, personal qualities, level of instrumental skills, etc.), which were conducted in the last years. It also touches the professional standard, that defines the key competences of teachers (pedagogical workers). The study is based on the survey results coming from the author's thesis.

  • Název v anglickém jazyce

    Do Music Teachers Really Want to Teach?

  • Popis výsledku anglicky

    The study focuses on the music teachers' satisfaction with their professional career. It takes into account the results of researches on these issues (their motivation, social status, personal qualities, level of instrumental skills, etc.), which were conducted in the last years. It also touches the professional standard, that defines the key competences of teachers (pedagogical workers). The study is based on the survey results coming from the author's thesis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Topical Issues of Contemporary Music Education

  • ISBN

    9788021061026

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    89-98

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

    000326565400010