Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10377917" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10377917 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie má charakter teoreticko-empirické práce. Teoretická východiska zahrnují reflektivní přístup ke vzdělávání učitelů a teorii profesního portfolia. Jsou cíleně inspirována zvláště frankofonními odbornými zdroji. Monografie zahrnuje reflektivně-deskriptivní studii konkrétního případu zavádění a využívání pedagogického portfolia ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Cílem této studie bylo popsat a reflektovat pedagogické portfolio v konkrétním koncepčním záměru v komplexnosti, autentičnosti a vývojové dynamice. Portfolio bylo představeno jako funkční nástroj rozvoje reflektivity studentů učitelství, reflexe profesního učení a rozvoje profesní identity. Bylo identifikováno, že jde o nástroj, který podporuje integraci obsahů a výsledků profesního učení studentů multioborového studia a přispívá k autentickému hodnocení studentů učitelství.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of portfolios in reflectively conceived teacher education

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph has a character of theoretical and empirical study. The theoretical background includes a reflective approach to teacher education and the theory of a professional portfolio. It is based mainly on Francophone professional sources. The monograph includes a reflective descriptive case study of implementation and utilization of pedagogical portfolio within the elementary school teacher programme. The aim of the study was to describe and reflect upon the professional portfolio in a specific conceptual design in its complexity, authenticity, and evolution dynamics. The pedagogical portfolio was introduced as an effective tool for the development of reflective thinking by teacher students, including reflections of professional study and the development of professional identity. It was identified that this tool supports the integration of the contents and results of the professional studies of students who study multiple subject disciplines and supports the authentic assessment of teacher students.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-982-7

  • Počet stran knihy

    315

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy