Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Portfolio učitele chemie a jeho role v rámci profesního rozvoje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10431585" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10431585 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/prirodovedecka-fakulta/prf/katedry-a-pracoviste/katedra-chemie/dokumenty/16_mezinarodni-seminar_sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Portfolio učitele chemie a jeho role v rámci profesního rozvoje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Některé výzkumy ukazují, že učitelé v České republice nemají na rozdíl od učitelů v zahraničí dostatečnou podporu pro profesní rozvoj. Jedním z možných nástrojů pro jeho podporu, jež funguje v řadě zemí, je profesní portfolio učitele. Snahy o zavedení tohoto nástroje v rámci kariérního systému však byly v minulosti zamítnuty. Příspěvek představuje disertační projekt, který se problematikou profesních portfolií učitelů zabývá. Zahrnuje teoretická východiska práce, cíle, výzkumné otázky a design výzkumu. Pozornost je věnována také predikci vývoje profesních portfolií v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional portfolio of chemistry teacher and its role in professional development

  • Popis výsledku anglicky

    There is some research that indicate that teachers in the Czech Republic, unlike teachers abroad, do not have sufficient support for professional development. One of the possible tools to support it, which works in many countries, is the professional teaching portfolio. However, efforts to introduce this tool within the career system have been rejected in the past. The paper presents a dissertation project that deals with the issue of teachers&apos; professional portfolios. It includes theoretical background of the work, main goals, research questions and research design. It also pays attention to the prediction of the development of professional portfolios in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    16. Mezinárodní seminář doktorandů didaktiky chemie a příbuzných doktorských studijních programů: Sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7435-827-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    79-85

  • Název nakladatele

    nakladatelství Univerzity Hradec Králové, Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    online

  • Datum konání akce

    20. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku