Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtenářské strategie u neslyšících studentů ve čtení s porozuměním ve výuce cizího jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00107049" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00107049 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtenářské strategie u neslyšících studentů ve čtení s porozuměním ve výuce cizího jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá výzkumným projektem zaměřeným na používání strategií čtení a výuku neslyšících studentů ve třídách angličtiny jako cizího jazyka. Výzkum zkoumá účinky explicitní (přímé) strategické výuky na čtení studentů s porozuměním a jejich povědomí o čtenářských strategiích a jejich více či méně vědomém použití.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading strategies of deaf students in reading comprehension in foreign language instruction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a research project focused on reading strategy use and instruction to deaf students in classes of English as a Foreign Language. The research will examine the effects of explicit (direct) strategy instruction on the students' reading comprehension and their awareness of reading strategies and their more or less conscious use.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Young Researchers Forum / Fórum mladých výskumníkov

  • ISBN

    9788010023943

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    83-92

  • Název nakladatele

    Slovenské pedagogické nakladatelstvo

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Velké Bílovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000396943000009