Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Study II: Writing a memo

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066953" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00066953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Studie II: Schreiben eines Notizzettels

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In unserer Vergleichsforschung wurde die Fähigkeit Notizen für Freunde und Nachbaren zu schreiben bei Schülern der siebten und achten Klasse der tschechischen Grundschule in drei Sprachen untersucht. Die Aufgabestellung für das Schreiben einer Notiz wurde Tschechisch, Deutsch und Englisch formuliert. Die Fertigkeit einen geschriebenen Text zu produzieren wird im Sprachunterricht nach den Bildungszielen des GERRs und des Rahmenbildungsrahmens entwickelt, aber dieser Tetxtyp wird nicht immer genug geübt.

  • Název v anglickém jazyce

    Study II: Writing a memo

  • Popis výsledku anglicky

    In our comparative research, the skill of writing messages to friends or neighbours was examined in pupils of 7th and 8th grades of primary schools in three languages. The assignment to write a short message was given in three similar variants in Czech,English and German language. In language classes, writing skills are developed according to the objectives outlined in the Framework Education Programme for Elementary Education and the School Education Programmes, and for foreign languages, the learningobjectives are also based on the description of the levels of proficiency in the Common European Framework of Reference for Languages.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0321" target="_blank" >GAP407/11/0321: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Schreiben in mehreren Sprachen: Deutsch nach Englisch: Mehrsprachigkeit und ihr Einfluss auf die Textkompetenz

  • ISBN

    9788026305583

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

    167-193

  • Počet stran knihy

    358

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly