Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Plánování komplexních jazykových úloh zaměřených na rozvoj produktivních dovedností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F18%3A43898398" target="_blank" >RIV/60076658:12210/18:43898398 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Plánování komplexních jazykových úloh zaměřených na rozvoj produktivních dovedností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cı́lem článku je představit metodický postup při plánovánı́ a přı́pravě jazykových úloh zaměřených na rozvı́jenı́ produktivnı́ch řečových dovednostı́ inspirovaný koncepcemi akčně orientovaného přı́stupu a úlohově orientovaného vyučovánı́ cizı́ch jazyků dle Společného evropského referenčnı́ho rámce. Úvodnı́ část článku je věnována terminologickému vymezenı́ komplexnı́ jazykové úlohy a jejı́m zá kladnı́m typům. Následně jsou zde popsány jednotlivé fáze plánovánı́ a realizace tohoto typu úloh, přičemž uvádı́me přı́klady konkrétnı́ch úloh, které jsou tematicky navázané na deskriptory pro doporučené očekávané výstupy k průřezovému tématu Mediálnı́ výchova a jejichž cı́lem je kromě řečových dovednostı́ rozvı́jet také znalosti a dovednosti vedoucı́ k rozvoji mediálnı́ gramotnosti, tak jak je specifikováno v Rámcovém vzdělávacı́m programu pro gymnázia. V závěru zhodnotı́me, jakým způsobem lze komplexnı́ jazykové úlohy využı́t k budovánı́ klı́čových kompetencı́ dle RVP.

  • Název v anglickém jazyce

    Complex Language Tasks Focused on Developing Productive Language Skills – Methodology of Task Planning

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of the article is to present a methodology of complex language task planning focused on developing productive language skills which is based on the concepts of action-oriented and task-based language teaching included in the CEFR. The article focuses on the basic stages of planning and realisation of language tasks which are not only aimed at developing language skills but also at other key competences as stated in the Framework Education Programme for Secondary General Schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    "29–39"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus