Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From a task to a presentation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F08%3A%230000699" target="_blank" >RIV/46747885:24510/08:#0000699 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    From a task to a presentation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article explored a task-based project which acts as a holistic way of learning that helps students cultivate a range of language skills as well as transferable skills usable in non-language situations. It is possible to split the process into sevensubtasks, each of which develops certain skills. The third variable considered is time limit. Whether or not the teacher uses it can influence how quickly students work and consequently which skills they practice.

  • Název v anglickém jazyce

    From a task to a presentation

  • Popis výsledku anglicky

    This article explored a task-based project which acts as a holistic way of learning that helps students cultivate a range of language skills as well as transferable skills usable in non-language situations. It is possible to split the process into sevensubtasks, each of which develops certain skills. The third variable considered is time limit. Whether or not the teacher uses it can influence how quickly students work and consequently which skills they practice.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    IATEFL 2007 Aberdeen Conference Selections - Beaven, Briony (Ed.)

  • ISBN

    1-901095-14-2

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    32 - 34

  • Počet stran knihy

    208

  • Název nakladatele

    International Association of Teachers of English as a Foreign Language, Darwin College, University of Kent, Canterbury, Kent CT2 7NY

  • Místo vydání

    University of Kent, Canterbury, Velká Británie

  • Kód UT WoS kapitoly